LOADING CLOSE

ליווי רשתות מזון

מהו ייעוץ אסטרטגי ?

ליווי רשתות מזון ממצה את הפוטנציאל העסקי מהרשת ומספק יכולת התנהלות מסודרת וברורה.
ייעוץ אסטרטגי עסקי לעסקי מזון מתייחס לסביבה התחרותית ומטרתו גיבוש אסטרטגיה אשר תוביל את העסק על דרך המלך לאורך זמן. הייעוץ כולל תכנון אסטרטגיה בפן העסקי ופן השיווקי.
תהליך של ייעוץ אסטרטגי נמשך בין שלושה לשישה חודשים וכולל מספר יועצים המגיעים לעסק אשר צופים בהתנהלות ומנתחים דו"חות על מנת לייצר הבנה של העסק והסביבה בה הוא פועל ולייצר קווים מנחים להתנהלות העסקית והשיווקית בעתיד.

ליווי רשתות מזון

ישראל קיימות עשרות רשתות מזון קטנות משלושה עד 15 סניפים. רשתות מזון אלה מתקשות לייצר שיטות עבודה במטה החברה ובסניפי הרשת עצמם ולכן מתקשות לייצר תכנית ייעדים, חזון עסקי ואף גיבוש זהות.
פרמטרים אלו – חזון, זהות, תוכנית וייעדים הם הבסיס להתפתחות מבוקרת, לרווחיות מקסימלית ועמידה לאורך זמן כמותג איכותי מוביל.
ליווי רשתות מזון מספק לבעלי הרשת אפשרות "לשים דברים במקומם". לייצר ניהול מבוקר וקפדני בתוך הרשת בעלויות אפשריות, גידול מוצלח של הרשת ובקרה על איכות המוצר והשירות.
תהליך הליווי האסטרטגי בשונה מתהליך ייעוץ ארגוני בוחן את הרשת מול הסביבה העסקית התחרותית.

למה רשתות בצמיחה צריכות ליווי ?

גיבוש חזון – ערכי הרשת והאטרקטיביות.
בניית פורמט הדרכות – בניית הדרכות, הכשרת מדריכים, קביעת מועדים ונחיצות
תוכנית עבודה – הגדרות משימה, שיטות העבודה וכוח האדם. ביצוע משימות מוגדרות בתוך שיטות עבודה.
ליווי זכיינים – ייעול העבודה במסגרת תכנית עסקית והתנהלות עסקית.
תוכנית ייעדים  – הצבת ייעדים עסקיים ושיווקיים מדודים בזמן ותוצאה. ייעדים ידועיים מראש מאפשרים עבודה מקצועית של בעלי תפקידים.
פתרון משברים שונים – לדעת להמנע משגרת 'כיבוי שרפות' לצפות מהמורות וקשיים.
כתיבת נהלי עבודה – עבור מטה החברה ולזכיינים. נהלי עבודה מייצרים אחידות עבור הלקוח וחיזוק המותג.

רוצה לבנות רשת יציבה, מרוויחה ומתרחבת עם זכיינים מרוצים וקהל לקוחות אוהד?

השאר פרטים עכשיו !