ליווי רשתות מזון
ישראל קיימות עשרות רשתות מזון קטנות משלושה עד 15 סניפים. רשתות מזון אלה מתקשות לייצר שיטות עבודה במטה החברה ובסניפי הרשת עצמם ולכן מתקשות לייצר תכנית ייעדים, חזון עסקי ואף גיבוש זהות.
פרמטרים אלו – חזון, זהות, תוכנית וייעדים הם הבסיס להתפתחות מבוקרת, לרווחיות מקסימלית ועמידה לאורך זמן כמותג איכותי מוביל.
ליווי רשתות מזון מספק לבעלי הרשת אפשרות "לשים דברים במקומם". לייצר ניהול מבוקר וקפדני בתוך הרשת בעלויות אפשריות, גידול מוצלח של הרשת ובקרה על איכות המוצר והשירות.
תהליך הליווי האסטרטגי בשונה מתהליך ייעוץ ארגוני בוחן את הרשת מול הסביבה העסקית התחרותית.